سلماسلما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

دلبر مامان

برای دخترم

1393/2/1 3:10
نویسنده : مامان سمیه
921 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم خدا را شکر می کنم شما را برای من آفرید که در چنین روزی مرا مادر صدا بزنی خدا را شکر که مرا

لایق چنین لقب بزرگی دانست تو فرشته ی من شدی امیدوارم که بتوانم بهترینها را برایت به ارمغان بیارم

لبخند تمام وجودم  از روز اول که قدم های نازنینت را در وجودم نهادی دلم را لرزاندی ومن دیوانه وار منتظر آمدنت بودم

تا اینکه ‍پا  به عرصه  وجود نهادی .... و امروز تو را با تمام وجودم می ستایم که با آمدنت بهترین نام دنیا را به من بخشیدی 

ومن با تو طعم زیبای مادری را چشیدم 

دخترم ! با تو دانستم که مادر به مانند شمعی ست که برای زنده ماندن شعله اش می سوزد نازنینم بهترین روزهای جوانیم را

برایت سپری می کنم بی آنکه به گذر  بیاندازم . به امید فردایی روشن برای تو  قلبقلبقلب

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلبر مامان می باشد